czwartek, 26 maja 2016

Leah Domagalska #7 #8 #9 #10 #11




Hej! Dziś mam dla Was dość nietypowy jak dotąd post. Postanowiłam łączyć sesje na bloga, jakie robię Leah w jeden wieelki post. Systematycznie możecie je zobaczyć  niej na blogu : (klik). A ja niestety nie mam tyle czasu, aby tak systematycznie tu zaglądać, dlatego tak postanowiłam . Oczywiście ja i Leah skupiamy się na innych zdjęciach, dlatego nie będziecie oglądać tego samego :) Dodatkowo będę dorzucać także backstage. Mam nadzieję, że ta forma przypadnie Wam do gustu, chociaż ostrzegam, będzie dużo zdjęć :) Zapraszam do oglądania naszych efektów!
* * *







* * *





* * *






* * *





* * *






Backstage już pojawi się w kolejnym poście z Leah :)

1 komentarz:

  1. Bardzo ładne zdjęcia ♡
    Zapraszam do siebie:
    oliwiawr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń