czwartek, 2 czerwca 2016

Angelika Bielik


makijaż: Justyna Gocel
fot: Magda Ciura



Hej! Jak tam u Was? U nie meega pracowicie, non stop coś w szkole,na szczęście szaleństwo zakończenia roku szkolnego i poprawek powoli dobiega końca.. jeszcze kilka sprawdzianów, popraw i upragnione wakacje! Przyznam, że mam sporo planów, mam nadzieję, że uda się je zrealizować! Przede wszystkim od wakacji powracam do częstszych sesji i będę tutaj też częściej wpadać... jak na razie mam do pokazania sesje już zrobione jakiś czas temu! 

Sesja, którą Wam zaprezentuje miała miejsce już jakiś czas temu. Umówiłam się z zupełnie nieznaną ekipą, poznaną przez moje ogłoszenie na jednej ze stronek fotograficznych na fb! I tak się cieszę! To był dobry wybór! Modelkę miałam przepiękną, a makijażystkę przezdolną! Mam nadzieję, że jej makijaże pojawią się jeszcze wiele razy na moich fotografiach, bo byłam zakochana w efekcie końcowym! 

Na końcu wrzucę też kilka backstagowych zdjęć, które wykonała wizażystka! Dziękuję jeszcze raz za fotki i za to, że chciało Ci się zostać jeszcze z nami na sesji! :* I oczywiście modelce też dziękuję, spisała się na medal!

Zapraszam do oglądania efektów naszej współpracy! :)












I backstage:





2 komentarze: