sobota, 6 czerwca 2015

Fotorelacja ze spotkania z Sylwią Gaczorek i Maritą Sürmą w Warszawie 28,05,15r.





Hej! Dzisiaj mam dla was fotorelację ze spotkania z jednymi z moich ulubionych blogerek! Jak tylko się dowiedziałam o tym, byłam przeszczęśliwa i wiedziałam, że cokolwiek się stanie, to nie zabraknie mnie tam! A tym bardziej, że odbywało się w Warszawie! Przyszło na prawdę dużo osób, kilka nawet udało mi się osobiście poznać! Była bardzo fajna atmosfera, gadałyśmy z Gaczorkiem i Deynn jak z koleżankami :D 

Poznałam tam także jedną z fotografek, których prace uwielbiam, która chodziła do tej szkoły co ja! Zaglądajcie do niej: Iza Urbaniak Photography

Takich postów jak tu jest u mnie niewiele. Przyznam się, że nie czuję się zbyt dobrze w takiego rodzaju zdjęciach. U mnie jak pewnie zauważyliście przeważają portrety! Ale nie mogłam sobie takiego wydarzenia darować! 

Większość zdjęć wykonanych jest przez moją koleżankę z klasy, która tam ze mną poszła! Julia dziękuję! :*

Jeśli ktoś widzi siebie na zdjęciu, to piszcie do mnie na mejla: magdaa6257@gmail.com
Wyślę wam zdjęcia oryginalnej wielkości, bo tutaj są pomniejszone i nie wstawiłam wielu :)






















Dziękuję za zrobienie tego zdjęcia Izie! :)


Tego dnia oprócz poznania dziewczyn spełniło się moje kolejne marzenie.. Nawet nie wiem kiedy i jak się zdobyłam na odwagę, ale zapytałam Sylwii czy mogę zrobić jej kilka solowych ujęć. I ku mojemu zdziwieniu nie miała do tego żadnych zastrzeżeń i już za chwilę pozowała! Nawet nie wyobrażacie sobie mojego szczęścia w tamtej chwili! Nigdy nie pomyślałam, że stanie się to, co kiedyś wymarzyłam :D Co tam, że to trwało może z 5 minut i trudno nazwać to sesją! Ale dla mnie miało duże znaczenie! Uwielbiam ją!I to, że dzięki pasji mogę pokonywać moją nieśmiałość :)








6 komentarzy:

  1. jakim sprzętem aktualnie pracujesz? :) P.S super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robię zdjęcia Nikonem d3100 i obiektywem 50mm 1.4 :) Dziękuję, cieszy mnie, że komuś się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak długo trwało to spotkanie?:)) ps świetne foty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś trzy godziny, może troszkę więcej :) Dziękuję!

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia! :)
    Zapraszam do siebie: http://oliwiawr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń