sobota, 6 czerwca 2015

Weronika studyjnie



mod: Weronika Dąbrowska
fot: Magda Ciura

Kolejne moje małe marzenie spełnione! Pierwsza sesja bardziej na poważnie w studiu szkolnym zaliczona! Tak się cieszę, że chodzę tam do szkoły, serio mój najlepszy jak do tej pory wybór życiowy :D Zdjęcia robiłam w czasie lekcji, podczas praktyk foto. Mój nauczyciel pokazał po krótce działanie z lampami i zaczęłyśmy działać. Dzień wcześniej napisałam jej, aby się przygotowała i następnego dnia działamy. I w sumie zapomniałam o tym, jednak jak zobaczyłam co przyniosła ze sobą byłam bardzo zaskoczona, ale jaka szczęśliwa! :D Możecie być przekonani, że niedługo pojawi się u mnie więcej studyjnych sesji! 

Jeśli jest ktoś chętny na takie zdjęcia albo w plenerze to piszcie do mnie na mejla: magdaa6257@gmail.com :) Nie gryzę! :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz