niedziela, 1 stycznia 2017

Fotorelacja z urodzin Zuzi #18




Hej Wam w Nowym Roku!
Nie zdążyłam napisać posta podsumowania 2016r. ale plan jest taki zrobić, dajcie tylko trochę czasu :) Wstyd bo mam jakie zaległości na blogu.. ale cóż, mały kryzys fotograficzny w tamtym roku mnie trochę dopadł, oby w tym się to już nie powtórzyło!

A co do dzisiejszego posta- małe oderwanie od indywidualnych sesji i pokaże Wam fotorelacje z osiemnastki mojej koleżanki. W sumie wyszło bardzo fajnie bo zostałam prezentem urodzinowym jakkolwiek to brzmi haha! A tak poważnie Zuzia nie wiedziała, że się pojawię i będę robić zdjęcia- to była niespodzianka do samej imprezy! Taki prezent podarowali jej jej brat wraz z żoną. Moim zdaniem meega fajny pomysł,bo zdjęcia to niesamowita pamiątka. Mam nadzieję, że udało mi się jak najlepiej pokazać tą super uroczystość, przy okazji świetnie się bawiłam! Pamiętajcie, że jeśli szukacie kogoś , kto uwieczni ważne dla Was wydarzenie- służę pomocą :)

To już koniec mojego pisania, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Kochani! :)










































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz