niedziela, 15 stycznia 2017

Leah- Stare Miasto





Hej Kochaniii! Zrobiłam sobie małą przerwę od nauki, żeby coś tu Wam napisać :) Tak mi głupio, że zaniedbałam bloga, a po głowie ciągle chodzi mi, żeby zrobić to podsumowanie fotograficzne 2016r. Najwyżej zobaczycie niektóre sesje "przedpremierowo" a w całości w kolejnych postach, bo nie chcę w nieskończoność przedłużać czegoś co powinnam dawno temu wstawić! :D No ale mówi się trudno, mam nadzieję, że wybaczycie! A co do dzisiejszego postu.. będzie króciutki, ale mimo wszystko cieszę się z osóbki, z którą działałam! Nikt inny jak niezastąpiona Leah, z którą działałyśmy bardzo intensywnie w tym roku, końcówka trochę gorzej ze względu na brak czasu i różne kryzysy w twórczości! Tak czy inaczej cieszyłam się, że wreszcie się spotkamy, jednak tego dnia było tak ziiimno, że nie wytrzymałyśmy długo na tym mrozie. Jestem też zła na siebie, bo zapomniałam tego dnia lampy z tego względu zadanie było też utrudnione. Ale nie ma tego złego, kilka zdjęć jest a i się wreszcie spotkałyśmy :) Następny post postaram się dodać jeszcze w tym tygodniu, ostrzegam, że będzie długi z calutkim podsumowaniem roku :) Miłego wieczoru i do następnego! :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz