wtorek, 17 maja 2016

miss AWF


mod: Karolina Prucheńska





Hej hej! Jak pewnie widzieliście, jakiś czas temu brałam udział w projekcie Miss AWF organizowanym przez moją szkołę. Chętnie podjęłam się tego zadania,chociaż pewne obawy miałam. Modelki zobaczyliśmy dopiero na spotkaniu organizacyjnym i każdy mógł wybrać sobie, z którą z dziewczyn chce współpracować. Ja miałam okazję współpracować z Karoliną, piękną, ale jakże skromną osóbką, która miała mało wiary w siebie, chociaż mam nadzieję, że po całym tym projekcie się to zmieniło! :) Do zdjęć malowała niezawodna Leah, znana ze strony Sparkle With Lee Lee (doskonale znana również na moim blogu :D).

Zdecydowałyśmy się na dwie stylizacje, jedna luźniejsza, druga elegancka. Osobiście urzekła mnie suknia, która jest własnością modelki. Najlepsze, że miała ją pierwszy raz na sobie!

Mimo, że Karolina nie wygrała, ja i tak się cieszę, że miałam okazję ją poznać już robić jej sesję :) Nie zanudzam już, zapraszam do oglądania zdjęć!










3 komentarze:

  1. dziękuje Madziu za miłe słowa, mi również się z Tobą super współpracowało! Jestem pewna, że czeka Cie wiele sukcesów, trzymam za Ciebie kciuki i życzę powodzenia w rozwijaniu Twojej pasji :)

    OdpowiedzUsuń