niedziela, 22 maja 2016

Marcelina Szatkowska #2


wianki: Tanijka


Hej! Jak Wam mija weekend? Cudowna pogoda się zrobiła, aż chce się żyć i działać! Dzisiaj mam dla Was sesję z Marceliną. Ogromny spontan, dostałam wiadomość w nocy dzień przed, że Marcelinie wypadł fotograf, a makijaż, stylizacje, wianki są.. Więc nie mogłam nie skorzystać! Tak się cieszę z naszego kolejnego spotkania. Marcelina jak zwykle świetnie wczuła się w rolę, przygotowała mnóstwo stylizacji, więc było w czym wybierać. W tej sesji dużą rolę grały wypożyczone wianki- link: (Tanijka) oraz makijaż wykonany przez Emilię Sarnowska (fanpage), której niestety nie udało mi się poznać, jednak kilka wiadomości wymieniłyśmy, więc stwierdzam, że to mega pozytywna osoba z ogromnym talentem! Zakochałam się w makijażu zrobionym przez nią! Podsumowując, bardzo udana według mnie sesja, dziękuję dziewczyny za współpracę! No i mam nadzieję, że i wam zdjęcia przypadną do gustu. Do następnego! :)















1 komentarz:

  1. Obłędna sesja. Cudowne zbliżenia. Genialne wianki. Makijaż zachwyca. Po prostu pełna profeska! :) Kawał dobrej roboty.

    OdpowiedzUsuń