czwartek, 29 grudnia 2016

Marcelina




Hej! Mam dla Was kolejny post.. tyle postów z 2016 jeszcze nie doczekało się na publikację, a tu zaraz 2017 mamy... Pomyślę jak to zorganizować, może połączę jakoś te posty, zobaczymy :) Wiem, że chciałabym zrobić na pewno ogromne podsumowanie 2016 roku, tak jak poprzednio (klik). Widziałam duże zainteresowanie, co mnie motywuje, aby to zrobić. 
Przechodząc do sesji, jaką mam Wam dziś do pokazania- kolejne zdjęcia z Marceliną. Świadczy to o tym, że dobrze nam się razem współpracuje. Uwielbiam Marcelinę- zawsze wszystko przyszykuje- miliony stylizacji do wybranie (haha :D), tysiąc pomysłów na minutę, co chwile inna poza, no idealna modelka :) 

Zacznę od ostatnie naszej odsłony - moja ulubiona! Strasznie podoba mi się ściana, którą widzicie w tle, dopasowała się do naszego pomysłu idealnie :)










*  *  *



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz