sobota, 25 lutego 2017

PODSUMOWANIE 2016




Hej Wam! Jest koniec lutego a ja piszę podsumowanie z ubiegłego roku... no masakra! Ale do rzeczy...

2 0 1 6 
rok wzlotów i upadków :)

Ale z takich fajnych rzeczy:
- pierwszy sfotografowany chrzest
-zakup nowego aparatu 
- wygranie wyróżnienia w konkursie foto
-poznanie tyle cudownych osób; współpraca z wizażystkami, blogerkami
- warsztaty fotograficzne w Zamku Królewskim
-wiele fotorelacji za mną (przeróżnych po chrzty, urodziny, osiemnastki, ślub)
-wystawa moich prac z kółka foto w Brwionowie
-wystawa foto ze zdjęciami z warsztatów z Zamku Królewskiego
- wystawa foto z portretem (szkolna)


około 67 sesji (tak więc więcej niż w ubiegłym roku)
dodatkowo: dwie fotorelacje z urodzin, dwie osiemnastki, trzy chrzty, jeden ślub

Dla innych może się okazać to mały wynik jeśli chodzi o fotorelacje, jednak ja dopiero zaczynam przygodę z tym i cieszy mnie taki wynik, mam nadzieję, że z roku na rok będzie więcej uwiecznionych przeze mnie ważnych wydarzeń!

Dziękuję KAŻDEJ osobie z osobna, z którą miałam okazję współpracować i razem rozwijać swoją pasję! To ogromne spełnienie :) 

Zaczynamy przegląd:

STYCZEŃ

Kocham pracować z uśmiechniętymi i pozytywnie nastawionymi do życia ludźmi- tak też było i wtedy- Sandra Ubrańska (San) to przekochana osoba, z którą potem zobaczycie jeszcze kilka razy udało mi się współpracować i mam nadzieję, że na tym się nasza współpraca nie skończy!



W momencie kiedy pogoda była po prostu przerażająca i odstraszająca (duży mróz, śnieg i okropny wiatr) - wtedy też udało mi się poznać Agatę Gołaszewską , z którą do dziś zdarza mi się współpracować.



I sesja mojej przyjaciółki z chłopakiem- takie sesje uwielbiam! Nic nie jest udawane, pięknie się na to patrzy! Szkoda, że tak mało sesji par miałam, mam nadzieję, ze nadrobię! :) Jeśli chcecie takie zdjęcia- piszcie koniecznie!



LUTY

Luty zaczęłam z uśmiechniętą Dominiką, z którą działamy co jakiś czas i super nam się pracuje! 



Luty to także zaczęcie owocnej współpracy z niesamowitą blogerką - Sparkle with Lee Lee. Jak widać zimno nie było nam straszne, żeby intensywnie działać :)









MARZEC

W marcu poznałam świetną dziewczynę z ogromnym potencjałem i talentem do pozowania! 
Natalia Walke - osoba, z którą z największą przyjemnością chce tworzyć! :) Pamiętam, że to ona napisała do mnie w sprawie sesji, a ja sama dawno myslałam o zdjęciach z nią! Miła niespodzianka!:)



Kolejne zdjęcia z Dominiką Grabarczyk - tym razem sceneria jaką mi pokazała całkiem podbiła moje serduszko! Było cudownie i oby więcej takich sesji!




Justyna Lisz - dawno nikt nie dał tyle uśmiechu co ona! Jej marzeniem była sesja i mam nadzieję, że podołałam :) Ale widząc radość na jej twarzy myślę, że się udało! Oby więcej takich kochanych osóbek!




Kolejna seria zdjęć z Leah - znowu w Pułtusku - przyznam, że do tej pory są to jedne z naszych ulubionych sesji ( szczególnie ta z lustrami i czerwoną sukienką! )







KWIECIEŃ

Sesja z Karoliną Prucheńską do projektu Miss AWF. Było to organizowane przez szkołę, ale bardzo mi się to spodobało, jeśli tylko będzie możliwość wezmę udział i w tym roku :) 
Makijażem zajęła się: Leah's Beauty Bar




Kolejna moja sesja z Marceliną Szatkowską! Ta jest zdecydowanie moją ulubioną! Nie dość, że czuć wiosnę, zdjęcia wśród kwiatów, to jeszcze cudowne wianki do wykorzystania i przepiękny makijaż! Baaardzo mile wspomniany czas :)

Wianek: Tanijka
Makijaż: Emilia Smyk



Zdjęcia z dobrze wspominanych zajęć foto w Brwinowie, z użyciem rzutnika. Mega zabawa, fajne efekty :) Żałuję, że już nie mam czasu, żeby na te zajęcia uczęszczać, bo było na prawdę fajnie.





KWIECIEŃ

Kolejne zdjęcia, na których ekipy kompletnie nie znałam. Ale kto o nie ryzykuje ten nie ma.. 
okazało się, że dziewczyny są świetne i super się spisały!

 Modelka: Angelika Bielik
Make-up: Justyna Gocel




I podobnie jak wyżej- dziewczyn nie znałam wcześniej! Jednak znów się nie rozczarowałam :) Karolina Mańk super się spisała jako modelka, a Hana Kaltur jako stylistka i makijażystka!



Wspólna sesja z przyjaciółkami! Super jest mieć wokół ważne dla siebie osoby, które interesują się tym co Ty! To na to dowód! Na zdjęciach Weronika Dąbrowska i Kamila Styczek. No i przy okazji pokaże Wam też zdjęcie jakie mi zrobiono :)




MAJ

Kolejne sesje ze Sparkle with Lee Lee i znowu moje dwie ulubione sesje! Jestem bardzo dumna z tej delikatnej z płatkami wiśni oraz egipskiej :)










Kolejna moja sesja z Natalią Walke i znów jestem bardzo zadowolona :) Tym razem miałyśmy wsparcie ze strony makijażystki: Oli Kagankiewicz




Coś co bardzo rzadko się u mnie zdarza- sesja z modelem :) Tym razem był to super wybór- Bartek Styczyński spisał się na medal. I mimo, że miejsce gdzie planowaliśmy naszą sesje zamknęli na szybko wymyśliliśmy zastępstwo i wszystko się udało :)




Zdjęcia przy okazji warsztatów w Zamku Królewskim w Warszawie, kiedy pod koniec mogliśmy poprzebierać się w przeróżne stroje i mieliśmy
 do dyspozycji wnętrze zamku, Arkady Kubickiego oraz labirynty!Bardzo mi się to podobało, a moją modelka została Maja Stanisz, która na widok sukienki, którą ma na zdjęciach się na to zdecydowała (mimo że wcześniej zapierała się, że na pewno pozować nie będzie, haha!)



Kolejna współpraca z Sandrą Ubrańską (San), dużo uśmiechu i pozytywnej energii jak zawsze! :)






Sandra Dobosiewicz, czyli dziewczyna, którą poznałam dzięki Oli Kagankiewicz- makijażystka
 na tej sesji. Ma cudowne spojrzenie i portrety nie mogą nie wyjść! Uwielbiam i fajnie by było znowu podziałać!





CZERWIEC

Sesja z cudownymi widokami i nawet udało się złapać trochę zachodu słońca! Mile wspominam ten czas i miejsce- oczywiście najlepsze Zalesie Górne, gdzie kocham wracać :) Na zdjęciach Weronika DąbrowskaOla Babij i ja :)





Kolejna moja ulubiona sesja- a'la pocahontas! :) Oczywiście na zdjęciach Sparkle with Lee Lee











LIPIEC

Kolejna współpraca z Marceliną Szatkowską! Trochę inna, ale ja jestem bardzo zadowolona :)



Sparkle with Lee Lee :)








Kolejna cudowna współpraca!! Uśmiecham się na samą myśl! Znowu nie znana wcześniej ekipa, ale chyba mam szczęście do takich :) Martyna Świerk super się spisała pozując, za to Kamila Żak - zrobiła olśniewający makijaż, do dziś się zachwycam!!!




Kolejna moja sesja z Agatą Gołaszewską - tym razem zupełnie inna odsłona! Bardzo elegancko, klasycznie, nawet szpilki są! Czyli totalna odmiana :) Ale bardzo mi się to podoba!




SIERPIEŃ

Zdjęcia taneczne zawsze mi się podobały, jednak wiem jak ciężko jest zrobić takie, żeby były idealne :) Miałam okazję trochę popróbować jako drugi fotograf wraz z Aleksandrą Wójcik, a tancerka to niezastąpiona Aleksandra Alexia Marek! :) Super współpraca!




Kolejna mega zadowalająca mnie sesja! Poznałam nową osóbkę- Zosię Sinczak - znajomą Kamili Żak, która kolejny raz zajęła się makijażem- jak widać efekt niesamowity!



Kolejne zdjęcia z San - tym razem odwiedziłam ją i w jej okolicach zrobiłyśmy zdjęcia! Fajny klimat myślę, ja jestem bardzo zadowolona :)





Totalny spontan z Karoliną Mańk! Dużo uśmiechu, jak lubię! Więcej gadałyśmy jak robiliśmy zdjęć, ale i takie wypady są potrzebne :)



Przedostatnie nasze zdjęcia w tamtym roku :) Coś ciężko potem było się zgrać.. ale te dwie sesje uwielbiam!
Modelka: Sparkle with Lee Lee





Agnieszka Pakoca! Już trochę sesji za nami! Tym razem trochę było szaleństwa ze stylizacjami i wszystkim! Z 5 odsłon i pewnie w podobie tyle godzin na to :) Ale nie był to czas zmarnowany a z efektów jestem zadowolona!



Magda Jackowska, z którą do tej pory udało się tylko zrealizować sesje nocną na starówce. Była fajna ale mało pola do popisu, ostatni raz zupełnie inaczej! Kolorowo, różnorodnie po prostu cudownie :) Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona postępem jaki Magda zrobiła od naszej ostatniej sesji! Uwielbiam!





Druga moja sesja w życiu, gdzie i stylistka przygotowała ubrania i makijażystka pomalowała! Super sprawa! Bardzo mile jestem zaskoczona tą sesją!
Modelka: Martyna Kowalewska
Makijaż: Kamila Żak
Stylizacja: VENTIMIGLIA





WRZESIEŃ

Kolejne zdjęcia z Zalesia, tym razem z Weroniką! Pogoda wtedy pięknie dopisała aż miło wspomnieć :)



Moja pierwsza współpraca z blogerką Gabi Lużyńską - Antiquess. Bardzo się cieszyłam jak do mnie napisała! Super współpraca! Nawet nie macie pojęcia jaka to kochana i zwariowana osóbka! Liczę na więcej sesji z jej udziałem :)





PAŹDZIERNIK

Kolejne zdjęcia z Agatą Gołaszewską - tym razem jesiennie i kolejna odmiana- biały sweterek! :) Coś innego niż all black haha! :)



Pierwsza sesja Weroniki Guzik- był to urodzinowy prezent od jej siostro Oli :) Mimo zestresowania świetnie się spisała! Fajnie czasami dać komuś coś tak oryginalnego jak sesja zdjęciowa! :)





LISTOPAD

I teraz tak totalnie jesiennie- Karolina Gołaszewska :) Której leżenie na mokrych liściach nie straszne! Super współpraca, nowa poznana osóbka, umawiałyśmy się już od wakacji, ale ciągle coś stało nam na przeszkodzie.. ale udało się to najważniejsze :)





GRUDZIEŃ

Swoją krótką przerwę w fotografii przerwałam zdjęciami z Kasią Haber! Moja kochana sąsiadka zdała się rewelacyjnie! Natchnęło mnie kiedy zobaczyłam jej nowy pokój ze światełkami i ogólnie świąteczny klimat! :) 



Typowo świąteczne zdjęcia za mną! Oczywiście Sparkle with Lee Lee super sobie poradziła! Niestety było tak zimno, że długo nie dałyśmy rady podziałać!




I teraz przechodzę do FOTORELACJI!

Urodziny 7-latka! Miło było patrzeć :)



Urodziny babci przeżywane z całą rodziną. Dla mnie duże wyzwanie i stres ale było super! Łzy wzruszenia, radość - dobrze jest gdy ktoś to uwieczni :)



Osiemnastka mojej przyjaciółki. Oprócz tego, że świetnie się na niej bawiłam, znalazł się czas również czas na małą fotorelacje, a radość Moniki- bezcenna :)



Kolejna osiemnastka! Tym razem solenizantka Zuzia nie miała pojęcia, że się tam znajdę. Byłam swego rodzaju "prezentem" a raczej moja obecność tam z aparatem i efekty były :) Uwielbiam uwieczniać takie imprezy, a Zuzia była bardzo zadowolona a to najbardziej satysfakcjonuje!



Chrzest Lenki wraz z plenerem. Ogromna przyjemność, super rodzice i rodzina - same pozytywy. A Lenka- super modelka rośnie!



Kolejny chrzest tym razem u mnie w parafii. Cieszę się, że zaufano mi przy uwiecznieniu tak ważnego wydarzenia.



I coś z czego jestem najbardziej dumna- pierwszy wykonany przeze mnie ślub! Fakt faktem cywilny, ale baaardzo mnie cieszy! Najbardziej fakt, że mi zaufano. Magda posłuchała się rady makijażystki, która mnie jej poleciła, bardzo mi miło i jeszcze raz dziękuję za powierzenie mi zrobienie zdjęć tak ważnej uroczystości. 




Na sam koniec chciałabym wyróżnić jedną osobę...
miałyśmy najwięcej sesji razem w tym roku, znamy się na tyle, że nie potrzeba nam dużo czasu, żeby uzyskać satysfakcjonujące nas efekty.. mówię oczywiście o
Sparkle with Lee Lee (dziękuję Ci kochana za tyle sesji!)



1 komentarz:

  1. Pokaźne portfolio z tego roku Ci się uzbierało! :) Gratuluję wszystkich wspaniałych sesji oraz fotorelacji oraz życzę samych sukcesów w tym roku. :)

    OdpowiedzUsuń