czwartek, 30 maja 2013

22-24.05 Wycieczka Kołobrzeg-Toruń

...czyli spora fotorelacja

Ostatnio byłam na wycieczce w Kołobrzegu i Toruniu :) Spodziewałam się, że nie będzie za ciekawie, wyobrażałam sobie różne rzeczy.. Ale o dziwo było na prawdę fajnie i sympatycznie. Można tez było się pośmiać :D Podsumowując jednym słowem było ok! Mam DUŻOO zdjęć, sporo odrzuciłam ale i tak dzisiaj dodam sporo :) Większa część jest z Kołobrzegu, z Torunia tylko kilka. 

Fotorelacja: 

Kołobrzeg








Znalezione okulary na plaży przez Darię :D

Podziwiam kąpać się w takim zimnie w morzu ;o


Największa atrakcja w Kołobrzegu :)

Łabędzi też nie zabrakło! :) 


Justyna! 


 Widok z latarni morskiej :)


W czasie płynięcia statkiem


 Daria!

Nasz pensjonat :D


 Bardzo ciepło XDDD


Ewa :3
Natalia, Rafał 





Ewelina :>





Agnieszka!



Natalia , Rafał

• pamiątki i inne takie







• miasto







Toruń










 Krzywa Wieża w Toruniu






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz