sobota, 21 grudnia 2013

2  0  1  3



...czyli podsumowanie roku 2013!


Koniec grudnia, więc czas na małe podsumowanie. Wybrałam trochę zdjęć z różnych sesji z tego roku. Na pewno nie ma wszystkich(chociażby z tego względu, że straciłam ostatnio spooooro folderów ze zdjęciami, kiedy zepsuł mi się komputer :c ).
Myślę,że ten rok był trochę przełomowy. Trochę bardziej się przełamałam, mam nadzieję, że z roku na rok będzie jeszcze lepiej. 


Za kilka dni już święta, tak więc życzę Wam wszystkiego dobrego! Dużo prezentów, spełnienia marzeń, żeby rok 2014 lepszy od 2013. I oczywiście udanego sylwestra! :) 

Myślę, że następną notkę napisze już w 2014r. :) 

Macie jeszcze kilka sklejek ze zdjęciami z tego roku:







Dziękuję wszystkim osobom, z którymi współpracowałam w tym roku, dzięki Wam ten post i te zdjęcia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz