czwartek, 10 lipca 2014

Agata Kasia Andżelika



mod: Agata Brzoza, Kasia Petrykowska, Andżelika Kowalska





Witajcie! Przepraszam za tak dużo moją nieobecnosci na blogu. Była ona spowodowana szkołą.. w końcu ostatnia klasa gimnazjum, testy, kartkówki, pytania, przygotowania do egzaminu.. sami na pewno to rozumiecie :) Ale już po wszytkim, można odetchnąc z ulgą, wreszcie wakacje :) Po wakacjach idę do wymarzonej szkoły, która jest związana z fotografią, więc aż tak bardzo o niej nie zapomnę w roku szkolnym, jak to zwykle bywało.

Mam dla was baardzo odległy post. Ale nie mogłam wogóle zabrac się za przerabianie, przepraszam! :) 

Tym razem dziewczyny, które znacie na pewno z wczesniejszych postów odwiedziły mnie. Jedno miejsce było zaplanowane, drugie wysżło spontanicznie, co bardzo mnie cieszy. Tego dnia było okrooopnie zimno :( Powidziam dziewczyny, które nie dawały po sobie po znac jak marzną. Wiał okropny wiatr, przez to nawet zdażyło mi się focic w rękawiczkach, farciara! Atmosfera jak zawsze super, dziewczyny sobie nawzajem pomagają i wpierają. Musimy sie w najbliższym czasie koniecznie spotkac! 
Dziękuję dziewczyny! :*

+Dziękujemy Ewie za użyczenie koszuli! :)


Efekty:

Kliknijcie na zdjęcie i tak oglądajcie :) 









***










***











Mały backstage:



I na koniec: 


Zdjęcia wykonane 25,02,14r.


Kolejne posty powinny pojawic się na dniach, boo sporo zaległości :)
Bedzie miło jeśli zostawicie jakiś komantarz, żebym wiedziała, że ktoś przegląda :) 




Tu jestem czesciej: FLOG

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz