poniedziałek, 18 maja 2015

miejsko


mod: Weronika Żalińska
fot: Magda Ciura
pomoc: Julia Świrgoń

Hej! Teraz dodaje post z sesji , której długo, długo wyczekiwałam! Zaczynając od początku.. Weronikę znalazłam przeglądając zdjęcia Musieja. Od razu zachwycił mnie uśmiech i całokształt i bardzo chciałam poznać Weronikę i oczywiście umówic się na zdjęcia. Miałyśmy się spotkać w lutym, jednak Weronika miała poważny wypadek :( Ale jak się cieszyłam jak odezwała się ode mnie znowu! A co do sesji.. miałyśmy zrobić zdjęcia na tle zieleni, wiosenne, z kwitnącymi drzewami, kwiatami na Polach Mokotowskich, lecz po udaniu się tam w SOBOTĘ szybko zrezygnowałyśmy bo po pierwsze było meeega dużo ludzi a także nie było nic kwitnącego o czym myślałyśmy! Jednak na szybko (dzięki Julii, która podsunłęa pomysł centrum) udałyśmy się obok galerii handlowych w centrum. I w sumie wyszły 3 odsłony zdjęć miejskich! Weronika była bardzo dobrze przygotowana, miała kilka stylizacji, aż trudno było się zdecydować! Chciałabym powiedzieć, że pierwszy raz spotkałam dziewczynę, która podczas zdjęć co chwile nie chciała oglądać efektów, nie pytała się co ma robić.. Zachowywała się bardzo swobodnie przed obiektywem, uśmiechała, mimo, że było dużo ludzi, którzy stawali, patrzyli się, to nie krępowała się :) I nawet pod koniec nie zależało jej na przejrzeniu wszystkich zdjęć, bo stwierdziła.że wybiorę najlepsze! Nawet nie wiecie jak było mi miło!! :3 

+Pierwszy raz się tak rozpisałam.. :D Aż niepodobne do mnie! Oglądajcie zdjęcia! :)





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz