piątek, 25 września 2015

Reportaż z osiemnastki Rimmy 18,08,15r.





To trzeci post z serii reportaży. Tu, tak jak i ostatni razem, spontaniczna decyzja wziąć na imprezę aparat. Miałam okazję przetestować świeżo co kupioną lampę :) I powiem wam, że zdała się rewelacyjnie, a ja się dobrze bawiłam robiąc te fotki. Kiedyś myślałam, że to dla mnie, ale teraz myślę- czemu nie? Mam nadzieje, że w przyszłości więcej tego typu imprez będę fotografować, bo to na prawdę fajna sprawa :) Zapraszam, do oglądania fotorelacji! Z góry przepraszam za tak dużą ilość zdjęć :)

+ Jeśli komuś potrzebny jest fotograf na jakąś imprezę typu osiemnastka/chrzciny/ połowinki czy cokolwiek wam przyjdzie jeszcze do głowy, to zapraszam do kontaktu na fanpagu: (klik)

















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz