niedziela, 4 października 2015

Dominika Tomkowska




Po długim czasie udało mi się spotkać w końcu na zdjęcia z Dominiką! Nawet nie wyobrażacie sobie mojej radości! Jest to osoba, której poczynania obserwuje niemalże od początku mojego zainteresowania fotografią. I od kiedy tylko pamiętam marzyłam o sesji z nią :) Dlatego wiedziałam, że muszę wymyślić jakieś oryginalne i fajne miejsce na sesje. Takie jest właśnie te, które zobaczycie na zdjęciach (dziękuję Marta! :*)Osobiście jestem bardzo zadowolona z tej sesji i z samego spotkania (to już nasze drugie, bo poznałyśmy się na zdjęciach Eweliny Świtalskiej, kiedy robiłam backstage.) Była z nami także Ula Nosek, której bardzo dziękuję za backstage! Dzięki dziewczyny jeszcze raz za super spędzony czas na sesji i pełne zaangażowanie :*
+ Z góry informuje,że zdjęć będzie na prawdę dużo :)



























 I na koniec backstage:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz