sobota, 26 grudnia 2015

świąteczny klimat




mod: Agata Jaksa


Hej Kochani! Lekko spóźniony post, bo już po świętach.Jednak mam nadzieję, że wybaczycie, bo dopiero co skończyłam obrabiać tą sesję :) Strasznie cieszyłam się o samej myśli na te zdjęcia z dwóch powodów. Pierwszym była sama modelka- Agata, którą kojarzyłam ze spotkania z Sylwią Gaczorek i Deynn i myślałam, że fajnie byłoby mieć ją przed swoim obiektywem. A drugi powód to sama sesja w świątecznym klimacie, tak na prawdę pierwsza taka prawdziwa w moim pf. Cudownie złożyło się, że siostra Agaty ma strój Mikołajki i zgodziła się pożyczyć. Muszę przyznać, że spojrzenia ludzi widzących pozującą Agatę w takim stroju były dość zabawne, nawet pewni panowie podeszli zrobić sobie z nią zdjęcie. Samo miejsce jakim był jarmark świąteczny było baardzo zatłoczone i ciężko było, ale mam nadzieję,że Wam się spodoba :) 












I na końcu backstagowe zdjęcie:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz