niedziela, 3 stycznia 2016

Podsumowanie 2015



Jak zawsze ciężko mi się zebrać do napisania podsumowania, jednak dotrzymując tradycji spróbuję Wam przybliżyć sesje z tamtego roku, wyróżnić niektóre. Szczerze, jestem zadowolona z 2015 roku. Uważam, że bardzo zmieniłam podejście do fotografii, spróbowałam czegoś nowego- m.in sesji z chłopakami i fotorelacje reportaży. Dzięki temu, co kocham poznałam tyle fantastycznych ludzi i mam mnóstwo wspomnień! Dziękuję każdemu, kto stanął przed moim obiektywem, pomagał itd. Bez Was nie było mnie tu :) 

Zaczynając moje podsumowanie, chcę na wstępie wyróżnić jedną z sesji na początku roku- zimową. Mało u mnie takich, bo jestem strasznym zmarźluchem i niezbyt chętnie podchodzę do focenia w taką pogodę. Jednak sesja wykonana z Olą dała mi mega powera i chęci do działania! Poniżej kilka zdjęć z naszej sesji :)



W styczniu zrobiłam zarówno kilka zimowych sesji, jak i pierwsze swoje zdjęcia nocne na Starym Mieście. Poznałam także Alę i Natalię.



Chyba moje ulubione zdjęcia w styczniu! W tamtym roku trochę zainteresowałam się zdjęciami tanecznymi, a to jedne z nich. Jednak chce tutaj wyróżnić Ewelinę, która wycierpiała się na meega mrozie ubrana w cienką sukienkę i to jeszcze na boso, bardzo ją za to podziwiam! :)





W 2015 miałam 5 sesji z Weroniką! Mam nadzieję,że bedzie ich więcej:)  To moja ulubiona modelka!




O zdjęciach z Sandrą myślałam długi czas i bardzo chciałam zobaczyć ją przed swoim obiektywem. Jaka była moja radość, kiedy dostałam od niej propozycję sesji! Mam nadzieję, że jeszcze nie raz się spotkamy! :)



Dwókrotnie pofociłam Julię, z którą od pierwszego spotkania złapałyśmy super kontakt! Uwielbiam ją i mam nadzieję, że już niedługo zrobimy kolejną sesję :)


Kolejną ważną dla mnie sesją była bajowa sesja Patrycji. Bardzo długo zgadywałyśmy szczegóły i chciałyśmy, żeby wszystko było zapięte na ostatni guzik. Bardzo jestem z niej zadowolona :)




Długo wyczekiwaną dla mnie sesją była ta z Paulą Nowicką. Bardzo chciałam ją poznać i zrobić jej zdjęcia. Jaka była moja radość, jak znalazła dla mnie czas podczas swojego pobytu w Warszawie! Fajnym doświadczenie było dla mnie fotografowanie jej aparatem, ponieważ akurat miała go przy sobie,a ja od jakiegoś czasu chciałabym zmienić system na Canona... Może kiedyś :)



Kolejna sesja, która mi się marzyła! Sesja z kulkami dymnymi, w bajkowej sukience, w wodzie... :) Ahhh, fajnie było! Jeszcze wyszedł nam na niektórych ujęciach taki mroczny klimat! Bardzo dobrze wspominam tą sesję z Natalią :)




Sesja z Gosią... czyli moje marzenie od kiedy pamiętam, żeby mieć ją przed obiektywem. I udało się! Uwielbiam Gosię! Wszystko świetnie zorganizowała, pomalowała się, przygotowała stylizację. W ostatniej chwili zmieniłyśmy całkiem klimat sesji, to jeszcze miejsce zaplanowała! Takie współprace to ja lubię! Mam nadzieję, że jeszcze nie jedna sesja z Gosią mnie czeka, bo na prawdę byłam zachwycona! :)



Nawet będąc nad jeziorem u rodzinki udało mi się znaleźć modeli! Patrycja i jej młodszy brat byli bardzo zainteresowani! Jaka była moja radość po tylu dniach nudy porobić wreszcie komuś zdjęcia! :) 



Karolina, niepozorna napisała do mnie o sesję. A na niej przeżyłam szok. Miało być to zwykłe zlecenie,a ona tak świetnie czuje się przed obiektywem i pozuje! Nie spodziewałam się tego i bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła! Od razu pokaże Wam obie sesje, bo nie mogłam przepuścić okazji i umówiłyśmy się po raz kolejny! :)






Na sesje z Leah baardzo długo wyczekiwałam. Jest to przyjaciółka koleżanki, z którą chodziłam do klasy i ucieszyłam się jak obiecała nas zapoznać. Uwielbiam urodę Leah i zawsze będę chyba to powtarzać! :D Zgadujemy się już na kolejne sesje, jednak ciągle coś nam przeszkadza w tym :( Ale spodziewajcie się już niedługo tej piękności u mnie przed obiektywem! :)




Pierwszy raz fotograf przed moim obiektywem! Izę, której prace obserwuje od baardzo dawna (fanpage Izy)poznałam na spotkaniu z blogerkami- Sylwią Gaczorek i Deynn. Złapałałyśmy wtedy dobry kontakt, a jak zobaczyłam, że Iza staje przed obiektywem innych fotografów bardzo się ucieszyłam i nie mogłam przegapić okazji! :) 




Kolejna dziewczyna, która swoją urodą powala! Poznałam Żenię na 18-stce mojej koleżanki i od razu wiedziałam, że chciałabym ją zobaczyć przed swoim obiektywem. Cieszę się, że bez problemu się zgodziła :)


Dominika, która już wiele razy była przed moim obiektywem i pewnie jeszcze nie raz ją zobaczycie! Modelka do zadań specjalnych, zawsze ma głowę pełną pomysłów i do tego taka przemiła! :)



Kolejne marzenie tegoroczne spełnione! :) Myślę, że zdjęcia z Dominiką Tomkowską to marzenie wielu fotografów :) Już wcześniej miałam okazję ją poznać- na sesji Dominiki z Eweliną Świtalską, kiedy to robiłam backstage. Tym razem wybrałam specjalne miejsce na tą sesję! Baardzo się cieszę, że wszystko wypaliło i mam nadzieję, że jeszcze nie jedna sesja przed nami! :) 




Pierwsza taka poważniejsza sesja w studiu i tak na prawdę mój pierwszy duet! Bardzo się cieszyłam na tą sesję Oli i Amadeusza i byłam bardzo podekscytowana :) 




Pierwsza sesja z chłopakiem! Tym razem znów przed moim obiektywem Amadeusz.




Kolejny chłopak przed obiektywem- tym razem Damian. Tak jak ja również fotografia to jego pasja ( jego fanpage. Planujemy już kolejną sesję, więc pewnie niedługo zobaczycie :)




Zdjęcia z super ekipą! Kinga zrobiła cudowny makijaż, a Marcelina doskonale wiedziała co robić przed obiektywem. To, to ja lubię :)




Zdjęcia peełnej gromadki! Robiłam zdjęcia rodzinie mojej koleżanki i powiem Wam,że bardzo fajne doświadczenie :) 



Jestem bardzo zadowolona,że wreszcie udało mi się zrobić typowo świąteczną sesję. Tak się cieszę, że w ostatniej chwili okazało się,że Agaty siostra ma strój Mikołajki! Zdjęcia w takim stroju, na jarmarku, przed samymi świętami przy tyylu ludziach- czemu nie! :) Jedynie śniegu brakowało 
:(




Jeśli chodzi o jakiś przełom w 2015 roku to zapisałam się na kółko fotograficzne w Brwinowie. Bardzo cieszę się z tego wyboru. Przede mną już dwa plenery, a będzie dużo więcej! 


1 plener w Arkadii :)


Drugi, nocny plener w Młochowie :)


Po raz kolejny Zuzia i Agnieszka przed moim obiektywem, tym razem z rodzinką! Więcej zobaczycie w poście z tej sesji :)




W 2015 zrobiłam po raz pierwszy sesję dziecięcą. Moja malutka siostra cioteczna- Marysia spisała się idealnie! :) 




Pierwsze zdjęcia pary! I to nie byle jakiej, bo zdjęcia mojej przyjaciółki z chłopakiem! Uwielbiam zdjęcia, gdzie widać prawdziwe emocje i uczucia, nic nie jest udawane :)




Przechodząc teraz do fotorelacji... Zdecydowanie w tym roku była to nowość! I nie sądziłam,że kiedykolwiek mnie to zainteresuje. A jednak! Bardzo fajne doświadczenia!

Na początku kwietnia zrobiłam małą fotorelacji 18-stki mojej przyjaciółki. :)




W maju zrobiłam fotorelację na spotkaniu z blogerkami- Sylwią Gaczorek i Deynn. Jaka była moja radość móc także zrobić kilka zdjęć solowych Sylwii! :)






W lipcu wzięłam aparat na ślub, na który byłam zaproszona i nie żałuję! Zrobiłam kilka ujęć, żeby zobaczyć jak to jest :) Może nie jestem jeszcze gotowa, żeby być głównym fotografem na ślubie, ale fajnie było zobaczyć chociaż w małym stopniu jak to jest!




W sierpniu znów kolejna sfotografowana 18-stka! Tym razem większa fotorelacja! Ile przy tym było zabawy :) Uwielbiam takie zdjęcia!




Kolejne nowe dla mnie doświadczenie i wielki przełom. Fotografowanie samej na Chrzcie Świętym małej Marysi. Taak bardzo sie stresowałam, ale jaka jestem dumna z siebie, że się udało i nie zrezygnowałam :) Nie taki diabeł straszny, jak go malują!




Teraz jeszcze trochę ujęć z sesji, których nie opisałam. Jakbym miała opisywać każdą osobno, na prawdę było by to za długie. I tak pisze to już tyyle godzin i nie wiem czy ktoś dojdzie do tego momentu. Tym razem zrobiłam te podsumowanie w zupełnie innym stylu, dajcie znać, czy tak jest lepiej :) 






Dziękuję jeszcze raz każdej osobie z osobna, z którą miałam możliwość współpracować i poznać dzięki FOTOGRAFII! Jesteście najlepsi!
No i zapraszam na sesje w 2016! Oby był jeszcze bardziej owocny niż 2015 :) 

W 2015 nie licząc fotorelacji zrobiłam około 60 sesji, więc myślę, że nie jest to taki zły wynik :) Ale oby w następnym było więcej owocnych sesji! :)

1 komentarz:

  1. Fajne podsumowanie, gratuluję tylu sesjii! :)
    Pozdrawiam, Ruciakowa :)

    OdpowiedzUsuń