wtorek, 16 sierpnia 2016

Bartek Styczyński



mod: Bartek Styczyński
fot: Magda Ciura

Hej! Ciągle obiecuje sobie, że będę zaglądać tutaj częściej, ale tyle się dzieje ostatnio w moim życiu, że na prawdę ciężko. Dziś postaram się nadrobić i kilka notek tu napisać, a potem systematycznie je publikować. Sesja, którą dziś Wam pokaże jest jeszcze z początku maja, także dość spore mam zaległości... i tyle jeszcze mam do pokazania, że nawet w roku szkolnym, kiedy nie będzie już tak czasu na nowe sesje, to będę publikować wcześniejsze zdjęcia. Co do sesji z Bartkiem.. bardzo miły chłopak, którego znalazłam jakoś przypadkowo przeglądając strony fotografów na facebooku i pomyślałam, że będzie pasował do wizji jaką miałam. A właśnie.. miejsce gdzie sobie wymyśliłam te zdjęcia było zamknięte i nie wyglądało to wszystko tak jak powinno, dlatego nie obyło się bez szybkiego kombinowania i latania po Warszawie żeby wymyślić jakieś miejsca na spontanie.. ale opłaciło się, tak myślę! Ale to już oceńcie sami. 









2 komentarze:

  1. Kurczę.. Chłopak na zdjęcia świetny! : D Fajna sesja. Swoją drogą bardzo Bartek mi przypomina pewnego aktora... ;)

    OdpowiedzUsuń