wtorek, 29 sierpnia 2017

marzenie spełnione!


mod: Zosia Sinczak
makijaż: Kamila Żak 



Hej! Dawno mnie nie było... Ale dziś przychodzę do Was z najnowszą sesją , jaką zrobiłam(poza spontanem w Zakopanem, ale to w innym poście, będzie cała fotorelacja!). Dużo wcześniej planowałyśmy z Zosią tą sesję a termin miałyśmy zajęty chyba z miesiąc wcześniej. Lecz pogoda lubi płatać figle.. długo nie nacieszyłyśmy się robiąc zdjęcia, bo z nieba spadła ogromna ulewa... Ale i tak jestem bardzo zadowolona z tego co udało się stworzyć. 

Premiera zdjęć w tym poście, bo poza tym jakiś czas temu pokazałam jedynie zapowiedź na fanpagu. Zapraszam do oglądania. 












Mam dla Was jeszcze drugą odsłonę, bardziej z pazurem. Niestety malutko zdjęć nam się udało zrobić bo przeszkodził nam deszcz. 






2 komentarze: