poniedziałek, 18 czerwca 2018

Agnieszka





 mod: Agnieszka Pakoca


Hej! Chyba pierwszy raz od daawna dodaje najnowsze fotki.To ostatnia sesja jaką robiłam. W planach były jeszcze co najmniej dwie, lecz niestety choroba nie wybiera. Ale czekajcie, już niedługo :) Szykuje się coś super! W ostatnim czasie działałam jedynie reportażowo, brakowało mi takich sesji, typowych tfp. Projektów, które układałam sobie w głowie,dbałam o każdy szczegół :) To jest najpiękniejsze w fotografii- przekładanie wizji na rzeczywistość! Jeszcze wracając do bloga- wpadłam na pomysł,że najnowsze sesje będę wrzucać od razu tu i w między czasie będę wrzucać też wpisy z dawna, których tu nie publikowałam. Głównie będą to reportaże, bo chce wam pokazać jak w tej sferze działam. A co do Agnieszki- bo to o niej powinien się skupiać ten post- jak zwykle mnie nie zawiodła! Podłapała moją wizję i dodała sporo od siebie. Współpraca przebiegła sprawnie i po mojej myśli. Dostałam sporo powera i motywacji do dalszego działania w tej sferze. 
Mam nadzieję, że zdjęcia przypadną Wam do gustu, miło by było przeczytać Waszą opinię w komentarzu :)

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz