środa, 9 stycznia 2019

świąteczna Alex






Hej Kochani! Mam Wam do pokazania w sumie pierwszą moją typową sesję świąteczną. W tamtym roku bardzo żałowałam, że nie zrobiłam nic w tym klimacie i obiecałam sobie, że w tym roku nie zmarnuje takiej szansy. I udało się! Aż 7 sesji świątecznych zrobiłam w tym roku! I to tylko w ciągu dwóch dni. Dlatego tak bardzo zakopałam się z obróbką... ale mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe! Najpierw chce pokazać wszystko w klimacie świątecznym, a później coś co robię na bieżąco i także zaległe zdjęcia :) 
A co do Oli- bardzo się cieszę, że trafiłam na taką pozytywną miłą osóbkę! Była też bardzo przygotowana i wzięła sobie do serca moje rady odnośnie ubioru! Takie współprace bardzo cenię! Miło nam się spędziło czas, poza zdjęciami także miałyśmy okazje sporo porozmawiać i nawet zjeść lody zimą :D Ale nie żałuje bo były pyszne! 
W następnym poście pokaże Wam wyczekiwaną przeze mnie sesje świąteczno- taneczną! 
Do następnego :)

PS
Co myślicie o lekkiej zmianie w wyglądzie postów? Dodaje trochę większe zdjęcia, wydaje mi się, że fajniej się takie ogląda. Ale jakie jest Wasze zdanie?:)

+ Wpadajcie na kanał Oli na yt, robi fajne rzeczy! --> klik





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz