niedziela, 11 sierpnia 2013

31,07,2013r.



31,07,2013r. umówiłam się na zdjęcia z Patrycją Jassą :) Towarzyszyła mi niezastąpiona ekipa (kochane moje: Anżelika, Agata, Kasia ♥). Bardzo się stresowałam, bo bałam się, że coś mi nie wyjdzie itd ale jestem bardzo zadowolona z efektów :) Patrycja okazała się przemiłą osobą, pogadałyśmy sobie trochę :) Byłam zachwycona jej pozowaniem. Zdjęcia wykonałyśmy szybciutko, zaledwie ok .1,5h z dochodzeniem w miejsca :D Bardzo dziękuję Patrycji a także dziewczynom :* Mam nadzieję na jeszcze nie jedną współpracę! ♥

mod: Patrycja Jassa


Teraz trochę zdjęć:

I stylizacja:








II stylizacja:







i backstage:




* * * 
Do wstawienia została mi jeszcze jedna sesja- więc postaram się jutro dodać. DZIĘKUJĘ DZIEWCZYNOM JESZCZE RAZ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz