wtorek, 27 sierpnia 2013

Natalia

... czyli seria zdjęć w lokach



Na zdjęcia z Natalią umawiałam się już jakiś czas temu, lecz pogoda psuła nasze plany. Lecz w końcu udało się zgrać i umówić :) Początkowe plany były zupełnie inne... ale w końcu postawiłyśmy na coś delikatniejszego i wcale ie żałuje. Pierwszy raz zrobiłam TAK DUŻO ZDJĘC!! I okazało się być bardzo dużo stylizacji. Bardzo dobrze wspominam ta współpracę i liczę na więcej! <3 div="">

A wgl Natalię już wcześniej znałam, a ostatni raz widziałyśmy się kilka lat temu pod kościołem i wysyłałyśmy sobie piosenki- zawsze spoko (pamiętam to do dzisiaj, haha :D) 

Generalnie mała odmiana- Natalia w lokach :D! Coś nowego, mi się bardzo podoba. Fajne są czasami takie zmiany :) 



mod: Natalia Szymańczak
makijaż: Dominika Kaczmarek


I stylizacja:




II Stylizacja:







III Stylizacja:




IV Stylizacja:





V Stylizacja:






 spory backstage:


Ogólnie na zdjęciach było sporo osób- potem aż 8! :D Ale było wesoło chociaż :) 

Dawno nie byłam zadowolona aż z tak dużej ilości zdjęć :)
DZIĘKUJĘ NATALIA, JESTEŚ ŚWIETNA! LICZĘ NA KOLEJNE NASZE WSPÓŁPRACE :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz