niedziela, 1 września 2013

Kasia




Ta sesja była bardzo spontaniczna. Pewnego dnia jak byłam u dziewczyn stwierdziłam, że Kasia pasowałaby do zdjęć typu pin-up (które zresztą kiedyś już robiłam). Miałam na myśli, że następnym razem coś takiego ogarniemy jednak dziewczyny zrozumiały że działamy od razu w tym dniu :D Tak zrobiłyśmy i uważam, że było warto :) Wiem już co powinnam ewentualnie poprawić i na pewno z Kasią zrobimy jeszcze jedną taką serię zdjęć ale bardziej dopracowaną. Tak czy inaczej uważam, że Kasia świetnie sobie poradziła i moim zdaniem ma trochę urodę tego typu. :) Za pomoc dziękuję oczywiście Agacie (:*), która trzymała sweter na balkonie, żeby zakryć cienie na twarzy Kasi od ostrego słońca,haha :D MAM NADZIEJĘ, ŻE NASTĘPNYM RAZEM SPOTKAMY SIĘ WSZYSTKIE CZTERY(razem z Adzią)! :*

Dodaję szybko zdjęcia i idę. Skończyły się wakacje nad czym bardzo ubolewam (chcę powtórkę!) a przede mną trudny rok (czwartkowce, bierzmowanie, egzamin) także zostanie mi mało czasu na robienie zdjęć, ale i tak w wolnych chwilach będę starała się coś tworzyć. Mam jeszcze jedną sesję do dodania, ale to może w weekend uda mi się tutaj wstawić. 

*   *   *
Łapcie zdjęcia:












 Kasia i Agata ze wcześniejszych zdjęć tego dnia :D
No i wreszcie mam jakieś zdjęcia z dziewczynami (co z tego, że samojebki :D)

Zdjęcia wykonane w dniu 27,08,13r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz