wtorek, 26 sierpnia 2014

backstage z sesji Eweliny Świtarskiej z Dominiką Tomkowską




główkny fotograf: Ewelina Świtalska
film, włosy: Ula Nosek
ja: backstage



***
W tym poście (jak nigdy) troszkę się rozpiszę!! :D
Szczerze przyznam, że spełniło się jedno z moich marzeń! :) Ale od początku ... 
Zdjęcia miały się obdyc 20 lipca. Przyjechałam do Warszawy, chociaż na niebie było zachmurzenie, a wsiadając już do pociągu zaczynało się błyskac i grzmiec.. jednak byłam bardzo zdeterminowana :) Jednak pogoda za bardzo dała w kośc, gdyż przez intensywny deszcz i wiele burz zostały odwołane :(
Zostały one przełożone na następny dzień. Jednak nie wiedziałam czy pojadę, gdyż musiałabym sama dotrzec do Łazienek Królewskich (wcześniejszego dnia siostra by ze mną pojechała) i tego się najbardziej obawiałam. Ale włączone jakdojade i pytanie się ludzi nie zawiodło!
Tego dnia poznałam naprawdę niesamowitych ludzi :) Ewelina- której fotografie podziwiałam już dłuugi czas, Dominika- która była numerem jeden na liście wymarzonych modelek!! I Ula, któej fotografie tak samo podziwiałam :) Więc cieszę się, że się udało! Atmosfera była świetna!! Dominika pozowała w pięknej sukni! I co chwila ktoś robił jej zdjecia i gratulował (ale czy tak trudno stwierdzic,że to nie sesja ślubna? Przecież pana młodego było brak, haha!) Oprócz zdjęc backstagowych dostałam zgodę na zrobienie kilku moich ujęc, które również wam zaprezentuje. W następnym poście również będzie backstage Eweliny Świtalskiej sesji, ale z jaką modelką to już zobaczycie sami! :))
Zapraszam do oglądnia, ciekawe czy ktoś przeczytał do końca :D



***
Najpierw zacznę od moich ujec, na końcu będzie backstage! :)












backstage:

















Nasza ekipa:


I link do filmiku z backstagem nagranym przez Ulę:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz