niedziela, 31 sierpnia 2014

Andżelika, Kasia




mod: Andżelika Kowalska     ***    mod: Kasia Petrykowska






Kolejny post dziś u mnie! Wow wow! Ale to dlatego, że zaniedbałam bloga. Nie miałam tez czasu na wstawianie tutaj postów, a teraz chce sobie zrobic jak najmniejszych zaległości. Bo od jutra już rok szkoly, to napewno nie będę miała na to czasu :(( Jeszcze do wstawienia tutaj zostanie mi 5 postów, w tym jedna cała sesja do przerobionia. 

Zdjęcia z 22,08,14r. kiedy to dziewczyny przyjechały do mnie w odwiedziny, a przy okazji zrobiłyśmy trochę ujęc. Trafiłyśmy nawet fajne światło, jasne, mógłby byc zachód, ale i tak nie narzekam! Atmosfera na najwyższym poziomie jak zwykle, szkoda, że zabrakło z nami Agaty :( Pozdrawiam, kochane! :*


***

Andżelika:

















Kasia:

















I backstage:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz