piątek, 17 października 2014

My first ballerina dancer




mod: Dominika Grabarczyk



Ta sesja była dla mnie wyjątkowa. Po pierwsze od dawna chciałam umówić się z Dominiką na zdjęcia, a kiedy do mnie napisała moja radosć była nie do opisania! :) A także bardzo podobają mi się zdjęcia taneczne, w ruchu. Chodź przyznaje się, nie nie zawsze wychodzi tak jak bym chciała, ale to były pierwsze takie zdjęcia kiedy cykałam jakieś skoki, trudniejsze ujęcia niż dotychcza. Ale przyznam, że to było świetne doświadczenie, a takich zdjęć na pewno jeszcze spróbuję! 

Zdjęcia wykonane pod koniec wakacji  (19 sierpnia) w Warszawie :) Za wybranie cudownych miejsc dziękuję Dominice! :*

A Dominika.. cóż powiedzieć- chodzący ideał! :D Śliczna twarz, figura, uśmiech :) Duper gra przed obiektywem, ma milion pomysłów na minutę! :D Jestem pewna, że powtórzymy jeszcze współpracę! Zapraszam was do ogladania :)

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz