niedziela, 28 grudnia 2014

Ola Krzeczkowska




mod: Ola Krzeczkowska
współpraca: Maja Stanisz


Dzisiaj kolejny post z mojej i Mai współpracy! Tym razem zdjęcia z nową osobą, ktorej obie nie znałyśmy. O Oli pomyślałam ja, gdyż lubię poznawać nowych ludzi,a tymbardziej takich, którzy mają takie same zainteresowania! A Ola głównie fotografuje (szczerze powiem uwielbiam jej prace!), ale od pewnego czasu równiez staje po drugiej stronie obiektywu, co mnie bardzo ucieszyło. Z nią super się współpracowało i rozmawiało! Chcę zaznaczyć, że tamtego dnia było meeeegaa zimno (nie czułam rąk, chociaż miałam rękawiczki...) i bardzo dziękuję Oli za poświęcenie! Uważam, że wsółpraca bardzo się udała i mam nadzieję, że jeszcze nie raz się spotkamy w tym składzie! Miejsce wybrałyśmy razem z Mają. Już od dawna czekało tylko na osobę. Ola trafiła do tej scenerii idealnie! Podsumowując jestem bardzo zadowolona z efektów, a także z zawarcia nowej znajomości! :)

Oceńcie jak się podobaja zdjęcia! Mile widziane komentarze! :)


Tutaj zobaczcie nasze strony:





*      *      *






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz