wtorek, 30 grudnia 2014

Przedmieście krakowskie





Witajcie! Tak bardzo chciałam przespacerować się przedmieściem krakowskim w ten piękny przedświąteczny czas. Zależało mi, żeby było juz ciemno, klimatycznie. Tego dnia pogoda była po prostu beznadziejna, non stop padało. Nawet jak wychodziłam ze szkoły to kropiło, ale jednak namówiłam dwie koleżanki z klasy i pojechałyśmy tam.I ku mojemu zdziwieniu przestało padać! ♥ Musze powiedzieć, że jest po prostu CODOWNIE! Cieszę się, że wzięłam wtedy aparat i zrobiłysmy kilka luźnych ujęć. Mamy nawet wspólne zdjęcia, co mnie bardzo cieszy. Mam nadzieję, że wybiorę się tam jeszcze z jakąś modelką i wykonam jakieś zdjęcia! Ostatnio dosć ciężko u mnie z tym, nic mi się nie chce.. Ale muszę się wziąć i mam nadzieję, że uda mi się wam przedstawic jakieś nowości! Ale to już w następnym roku! :DDD



Na zdjęciach: Weronika Dąbrowska i Julia Świrgoń


Weronika


Julka







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz