sobota, 10 stycznia 2015

Podsumowanie 2014 roku





Późno to piszę, gdyż nie mogłam się wcześniej do tego zabrać.. Ale jest! Powyżej wybrałam zdjęcia, które są moimi ULUBIONYMI z tego roku! :) 


Myślę, że to był najlepszy rok jak do tej pory pod względem fotograficznym. Po pierwsze właśnie od początku tego roku fotografuję moim jak dotąd wymarzonym obiektywem stałoogniskowym! Uwierzcie, że dla mnie to był wielki przełom. Przeglądając prace różnych fotografów tak o nim marzyłam! Kolejnym takim przełomem w tym roku było wybranie dalszej szkoły. Oczywiście postawiłam na to co kocham i wybrałam Technikum Fototechniczne w Warszawie. I myślę, że to był najlepszy wybór, jaki tylko mogłam podjąć! Uwielbiam tą szkołę!!! :) ! W owym roku poznałam tyle cudownych osób, z którymi mogę dzielić swoją pasję! Byłam także na zdjęciach Eweliny Świtalskiej z Dominiką Tomkowską robiąc backstage (jednak Ewelina nie miała nic przeciwko abym wykoała też kilka swoich ujęc), co było dla mnie spełnieniem marzeń! Poznanie dziewczyn oraz Uli jest dla mnie nie do opisania! I chociaż było wiele problemów, przez które myślałam, że nie dotrę wtedy na zdjęciach, to jednak się udało. Moja radosć była i jest nadal nie do opisania!
Także w tym roku spróbowałam zrobić zdjęcia taneczne :) Uwielbiam
takie! Na własnej skórze zobaczyłam jak są trudne do wykonania .. Myślę, że jeszcze nie raz takie zrobię :) 
Wykonałam około 40 sesji. Mam nadzieję, że w następnym rooku będzie dużo, dużo więcej! :)


Mam nadzieję, że następny rok i jeszcze kolejne będą coraz lepsze!! 


Pokaże wam niektóre z moich zdjęć,
 które także bardzo lubię, wykonanych w tym roku :) 
(Od razu mówię, że zdjęc jest baardzo dużo! A na końcu oczywiście backstage!)

Dziękuję każdej osobie, z którą współpracowałam w 2014 ♥
Mam nadzieję, że rok 2015 będzie jeszcze lepszy!!























































































I backstage:

 Mam nadzieję, że ktoś dotrwał do końca :)
Pozdrawiam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz