sobota, 31 stycznia 2015

Stare Miasto nocą





Dzisiaj zdjęcia z Magdą, którą znalazłam przez maxmodels. Od dawna myślałam o nocnych zdjęciach na Starym Mieście (pisałam w jakimś poście, że na pewno wrócę tam z modelką.. no i jest! :D). Zdjęia miałyśmy robić pod Złotymi Tarasami, jednak kiedy się spotkałyśmy nie było jeszcze tak ciemno i po prostu stwierdziłyśmy, że to kiepski pomysł. Dlatego szybka zmiana planów i pojechałyśmy właśnie na starówkę. Bardzo się cieszę, bo nie miałam okazji porobić tam zdjęć przed świętami (a porobiłyśmy z Magdą kilka zdjęć na tle świątecznych ozdób, tak o, skoro są jeszcze :D). To była pierwsza moja sesja w całości robiona na statywie. Niestyety było już tak ciemno, że inaczej zdjęcia były zbyt poruszone :( I na całe szczęście go wzięłam. Hmm.. spojrzenia ludzi, kiedy targałam ten statyw z aparatem co chwilę- bezcenne :DD A co do modelki.. jak już mowiłam nie znałyśmy się wcześniej, znalazłam Magdę na maxmodels. Na sesji złapałyśmy dobry kontakt, to taka uśmiechnięta, miła dziewczyna! I bardzo fotogeniczna :) Bardzo się cieszę, że miałyśmy możliwość współpracować i licze na kolejne spotkania! :) 























I na koniec nasze wspólne zdjęcie:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz