niedziela, 18 stycznia 2015

na spontanie







mod: Natalia Maciąg



Hej! Pokaże wam moje pierwsze zdjęcia w 2015! Już nie mogłam się doczekać, zbyt długa przerwa jak dla mnie.. :D Przez brak  czasu, święta itd nie było jak. Te zdjęcia były na totalnym spontanie. Napisałam do Natalii rao sms i juz tego samego dnia po południu poszłyśmy :) Było już dość późno, dlatego iso poszło w górę, a co za tym idzie, jakość jest gorsza. Ale myślę, że lekkie szumy dodają klimat tym zdjęciom! Tego dnia wcześniej wyszło piękne słoneczko, jednak szybko zaszło.. Ale jakoś dałyśmy radę!

Na te ferie mam zaplanowanych dość dużo sesji. Pojawią się również nowe twarze :) Ale najbardziej czekam na koniec lutego, zobaczycie dlaczego :D Szykuje się coś specjalnego z cudowną ekipą! ♥

Zapraszam do oglądania zdjęć! :)












Zdjęcia zrobione 17,01,15r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz