sobota, 24 stycznia 2015

Natalia Markiewicz, Alicja Łosik


mod: Natalia Markiewicz
mod i pomoc: Alicja Łosik



Na te zdjęcia umówiłam się z Natalią na maxmodels. Kiedy szukałam nowych osoób do sesji przypadkowo trafiłam na jej profil i od razu napisałam! :) I nie żałuję, bardzo dobrze zrobiłam! Miałyśmy całkiem inny zamysł sesji, jednak przez pogodę musiałyśmy  go zmienić całkowicie.. Ale mam nadzieję,że jeszcze się spotkamy w cieplejszym okresie i zrobimy to co zaplanowałyśmy :) Co do tego dnia to nie zaczął się zbyt szczęśliwie, gdyż pogubiłam sie trochę w dotarciu na miejsce.. Ale w końcu się udało! :D Natalia była wraz z koleżanką, Alicją, którą potem dało mi się namówić na kilka ujęć z czego jestem bardzo zadowolona! Mimo, że na początku bardzo się ukrywała przy jakichkolwiek zdjęciach nawet z backstagu to udało się! A co do głównej modelki.. muszę powiedzieć, że bardzo pozytywnie się zaskoczyłam Natalią! Jest bardzo profesjonalna w tym co robi, jest bardzo kreatywna, wie jak pozować.. nic tylko brać ją na zdjęcia! :) Zdjęcia były robione w Warszawie w dzielnicy Włochy. Szczerze przyznam , że zdjęcia przy tych graffiti planowałam już dawno! I fajnie, że wreszcie się udało! :) A miejsca wybierała Alicja za co bardzo jej dziękuję! :) 

Chciałam jeszcze zaznaczyć, że Natalia nie tylko pozuje ale także sama robi zdjęcia! Zapraszam do obejrzenia jej prac, warto! Natalia Markiewicz Photos



























***












i backstage na koniec :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz