środa, 19 sierpnia 2015

Paula Nowicka





Hej! Dzisiaj mam dla was post ze zdjęciami Pauli! Sama zaproponowałam jej współpracę,bo bardzo podoba mi się jej uroda i wydawała się na prawdę przemiła! I nie pomyliłam się! Paula z reguły nie pozuje, tylko sama fotografuje (zobaczcie koniecznie jej bloga -> klik). Strasznie długo błądziłyśmy, aby dotrzeć na miejsce sesji, ale w końcu po godzinie się udało ( :D)! Jakoś na sesji zgadało się, że kiedyś planuje przerzucić się na Canona, a akurat złożyło się, że Paula miała swojego Canona przy sobie :) Więc cała ta sesja wykonana jest Canonem 60d + sigmą 35mm 1,4 jestem wręcz zakochana w tym zestawie i kto wie może w przyszłości też będę na podobnym pracować :) Nie przedłużając, na sesji było fajnie, Paula to otwarta i kochana osóbka ciągle się uśmiechająca! A z efektów jestem bardzo zadowolona! Dajcie znać co myślicie :) Zapraszam do oglądania efektów :)




























I na koniec nasze wspólne zdjęcia! :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz