środa, 5 sierpnia 2015

Julia Winnicka



mod: Julia Winnicka






Hej! Dziś pokaże Wam zdjęcia z Julką. Ale najpierw zacznę od tego, że poznałyśmy się przez fb, kiedy Julka do mnie napisała. Trochę czasu ze sobą pisałyśmy, wydawała się bardzo miła :) Aż w końcu kiedy jechałam do Warszawy na sesje zaproponowałam Julce zdjęcia jako drugą sesje :) Ta bez problemu przyjechała z Sochaczewa do Warszawy :) Bardzo się zaangażowała w te zdjęcia, podsyłała inspiracje, wymyśliła stylizację i przyjechała niezły kawał, mimo, że mało komu by się chciało! Po chwili, gdy spotkałyśmy się na żywo, czułam jakbyśmy się znały całe życie! Serio, cudowne uczucie! A zdarzyło mi się tak może ze 3 razy :) Okazało się, że mamy wiele wspólnego, ciągle tylko gadałyśmy, nawet nie było chwili ciszy:) Taka kochana, bratnia duszyczka z niej! A jakie ma szczęście! Jak nie robią jej zdjęcie, za które wygrała bon rabatowy, tak była w tvp i jeszcze eska tv nas zaczepiła kiedy szłyśmy na miejsce zdjęć! A jeszcze potem spotkałyśmy Panią Ekselencję! ♥ Ale wracając do tematu (:D) super mi się współpracowało z Julą! Wie co robić przed obiektywem, ma cudowną urodę :) To był super dzień, całuję kochana :* 
+ Mam nadzieję, że już niedługo Julka założy swojego bloga, bo nadaje się do tego jak mało kto! Kochana, czekam!! :)

Mam nadzieję, że spodobają się Wam efekty naszej współpracy, zapraszam do obejrzenia zdjęć! :)




















I backstage:



Tego dnia udało nam się spotkać Panią Ekscelencje, takie szczęście! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz