piątek, 31 lipca 2015

San #1






Zdjęcia z Sandrą planowałam już od dłuższego czasu, miałam do niej napisać, bo widziałam wiele jej zdjęć i mega mi się podobały :) Jednak pewnego dnia byłam całkiem zaskoczona, kiedy Sandra znalazła moją stroną, polubiła sporo moich zdjęć, a potem napisała o chęci współpracy! Wiecie jaki wtedy miałam uśmiech na twarzy? :D Na zdjęcia wybrałam Park Skaryszewski, w którym San nigdy nie była, a ja tak średnio go kojarzę. I tak się stało, że godzinę chodziłyśmy bezczynnie wpierw szukając wejścia do parku, a potem szukając wodospadu. A to wszystko na marne.. Jednak nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :) Znalazłyśmy fajne miejsca- m.in pomost i w tle jakby jezioro :) Co do Sandry.. jest taka kochana! Uwielbiam jej uśmiech! Dobrze nam się rozmawiało, fajna atmosfera na sesji, San wie dokładnie co robić przed obiektywem :)

Sandra ma tyle pasji! M.in nagrywa na youtube po angielsku! Koniecznie zaglądajcie na jej kanał! Można się dużo nauczyć, a ja jestem pod wielkim wrażeniem tego jak płynnie mówi, jej akcentu.. Jak pierwszy raz widziałam jej filmik myślałam, że jest z Anglii! :D 

Tak więc bardzo polecam - San Vlog :)




























I na koniec backstage:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz