środa, 29 lipca 2015

Marta Podściańska


mod: Marta Podściańska



Witajcie! Dzisiaj post z Martą! Poznałyśmy się tak na prawdę na spotkaniu Sylwii Gaczorek, kiedy wracałyśmy do centrum. Jakoś zagadałam do niej i tak się zaczęło! Taka pozytywna dziewczyna, mamy dużo wspólnego :) Musiałam się natrudzić, żeby przekonać ją na jakiekolwiek zdjęcia, ale było warto! Mimo, że ciągle słyszałam narzekanie, że ciągle z nią jest coś nie tak, co jest nie prawdą! Jak to czytasz, to mam nadzieję głuptasie, że następnym razem się poprawisz :D Pokaże wam dużo portretów, za co pewnie Marta mnie zabije, ale ja bardzo lubię jej twarz, oczy! Mam nadzieję, że spodobają się Wam zdjęcia :) 
+ Liczę na to, że w niedalekiej przyszłości Marta założy swojego bloga, o czym skrycie marzy haha :D Dlatego też zrobiłyśmy kilka zdjęć typowo na bloga, stylizacji. Może to ją przekona! Na to czekam kochana, haha! :*


















I obowiązkowo backstage na koniec!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz