poniedziałek, 27 lipca 2015

Weronika Sochacz - #1


mod: Weronika Sochacz 

(http://weronikasochacz.blogspot.com)




Hej kochani! Kolejny post dla Was, tym razem z Weroniką :) Muszę szczerze powiedzieć, że obserwowałam ją już od długiego czasu ciągle myśląc o sesji! Ale jakoś ciągle myślałam, że moje prace nie są dość dobre. Jednak od pewnego czasu staram się trochę zmienić te nastawienie :) W końcu przemogłam się i napisałam i nie żałuje tej decyzji! Było najlepiej na świecie! :* Weronika to cudowna osoba! Dobrze nam się razem rozmawiało, szybko złapałyśmy kontakt! Weronika świetnie pozuje, dokładnie wie co robić przed obiektywem! I do tego ta uroda! Czego chcieć więcej :) Jedno jest pewne, zobaczycie Weronikę jeszcze nie raz na tym blogu, gdyż dostałam propozycję, aby być stałym fotografem na jej bloga :) Możecie sobie wyobrazić moją radość! ♥ 
Co do miejsca, ja zaproponowałam cudowny park warszawski, do tego idealnie dopasowana stylizacja Weroniki!:)

+To właśnie Weronika przekonała mnie do założenia fanpaga! Przyznam się, że długo się do tego zbierałam, nie byłam pewna, ale to właśnie ona wybiła mi z głowy wszystkie wątpliwości! Dziękuję kochana! ♥

Mam nadzieję, że Wam się spodoba! Piszcie co myślicie w komentarzach, będzie mi bardzo miło :) 


























Zrobiłyśmy też kilka blogowych ujęć, na potrzeby bloga Weroniki :)

I na końcu mały backstage:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz