środa, 8 lipca 2015

wedding dress



mod: Natalia Szymańczak
fot: Magda Ciura





Moim marzeniem było zawsze zrobić sesję w sukni ślubnej! Co prawda kiedy byłam na backstagu sesji Eweliny Świtalskiej, Dominika Tomkowska miała właśnie na sobie suknię ślubną, jednak to nie była moja sesja, ale i tak jestem wdzięczna Ewelinie i Dominice, że nie miały nic przeciwko kilku moim ujęciom :) Jednak marzenia się spełniają! Ale najśmieszniejsze jest to, że Natalia napisała o zdjęcia i tego samego dnia działałyśmy. Jak zapytałam o stylizację, ona powiedziała o tej sukni! Byłam przeszczęśliwa :D Zdąrzyłam wymyślić, że zrobimy foty przy pałacu w Teresinie, może nawet na balkonach.. Jednak kiedy tam dojechałyśmy okazało się, że jest w remoncie i nie było takiej opcji.. A park dookoła niego, zawsze zadbany był tak zarośnięty... aż nie do uwierzenia :( Więc musiałyśmy wymyślić coś na szybko, ale chyba udało  się. Efekty oceńcie sami :) 


























Druga stylizacja wykonana na szybko, bo zbierało się na burzę niestety.. Dlatego przepraszam, że tak mało ujęć :(








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz