sobota, 24 września 2016

Chrzest Święty Maksymiliana (28.08.2016r.)



Cześć Kochani!

I znów odzywam się do Was po takim czasie, praktycznie miesiąc temu wstawiłam tu ostatniego posta... No nic, nie obiecuje nic, bo nie wiem jak to będzie, ale postaram się bywać tu częściej. Wreszcie, trochę dzięki temu, że przez ostatnie dni siedziałam chora w domu udało mi się nadrobić zaległości w obrabianiu zdjęć. Wreszcie będę to robić już na bieżąco, jedynie tu mam duuuże zaległości. Teraz nastał taki okres, że tych sesji będzie znacznie mniej, ale ja nadal mam Wam co pokazywać, a co najlepsze szykuje się kilka fajnych, nowych projektów oraz kilka fotorelacji okolicznościowych. Może uda mi się Wam co nieco tu zaprezentować! :)


A przechodząc do dzisiejszego postu.... jest to fotorelacja :) Coś co, zauważyłam, że lubicie! Pod koniec wakacji miałam okazję fotografować Chrzest Święty małego Maksymiliana. Kolejne doświadczenie i miny zadowolonych osób oglądających efekty, to bardzo motywuje! :) 

Jeśli macie ochotę, abym uwieczniła ważną dla Was uroczystość, albo po prostu zrobiła pamiątkową sesje (pamiętajcie, że grupowe, rodzinne, narzeczeńskie, par także wykonuje)! Poza tym, niedługo będę starała się zając tematem ślubnych zdjęć, zobaczymy, jak to wszystko wyjdzie :)
Jakby ktoś chciał się skontaktować apropo sesji, zapraszam na fanpaga: (klik)

Trzymajcie się, zapraszam do zobaczenia efektów :)










I sklejka grupowych zdjęć:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz