sobota, 1 października 2016

Sandra Dobosiewicz







Hej! Dziś mam dla Was sesję, którą bardzo dobrze wspominam. Wizażystka, z którą współpracowałam przy sesji z Natalią Walke (link) poleciła mi na zdjęcia swoja przyjaciółkę.To był na prawdę świetny wybór, gdyż Sandra jest bardzo fotogeniczna i mimo niewielkiego doświadczenia wiedziała co robić przed obiektywem. A dodatkowo jej twarz jest wprost stworzona do portretów, czyli byłam w swoim świecie :)
Na spontanie wpadłyśmy na pomysł drugiego miejsca, powiedziałam, że w sumie nigdy nie robiłam zdjęć na Politechnice i jednogłośnie stwierdziłyśmy, że pojedziemy tam :) Przy okazji rozejrzałyśmy się po uczelni, a dodatkowo miałyśmy świetne wnętrze w tle. Nie przedłużając, zapraszam do obejrzenia zdjęć :) 
















3 komentarze:

  1. Cudowne portrety ! Cudowna modelka !
    Pozdrawiam
    www.paluszkiewiczphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna modelka,wspaniała uroda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta dziewczyna.Niesamowita uroda.

    OdpowiedzUsuń