piątek, 2 listopada 2018

Sesja ciążowa





mod: Marta & Radek
fot: Magda Ciura



Hej! Dziś mam dla Was zdjęcia, które są nowością u mnie. Pierwsza sesja ciążowa! Uwielbiam takie wyzwania a jednocześnie już od dawna marzyły mi się takie zdjęcia. Marta była już bardzo blisko terminu, dlatego nie chciałam zawieźć jej i męża. Jedną serie zdjęć zrobiliśmy w parku, gdzie zaskoczyła mnie pomysłowość i zapał przyszłych rodziców! Takiej pozytywnej energii i gotowości do działania dawno nie widziałam :) Kolejna porcja zdjęć została wykonana już w przytulnym mieszkaniu następnego dnia. Miałam więc bardzo udany zdjęciowo weekend. Tymczasem Ignaś jest już na świecie i za nami sesja noworodkowa (również coś nowego w moim portfolio) i niebawem podzielę się efektami! Zapraszam do obejrzenia efektów :) 










































1 komentarz: