poniedziałek, 3 grudnia 2018

Backstage sesji Heleny Bromboszcz do REKT MAGAZINE





makijaż: Moniakej
włosy: Damien Williams
stylistka:  Marta Śliwińska
asystanci:  Magda Ciura & Czyżewska Makeup





hej! Dziś mam dla Was backstage sesji jednej z moich ulubionych fotografek! Info, że szuka asystenta do sesji wyczytałam na jej relacji na Instagramie i stwierdziłam, że warto spróbować. No i udało się! I tak zdecydowanie było warto! Same uczestniczenie w sesji ludzi, których znałam tylko z internetu, których od dawna podziwiałam było nie lada doświadczeniem! Fajnie było popatrzeć na pracę fotografa z boku i potem podziwiać efekty! Atmosfera była bardzo na luzie i dzięki temu miło spędziłam popoudnie! Poniżej wstawię Wam zdjęcia zza kulis :)



















To się nazywa poświęcenie dla jak najlepszych efektów!!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz