niedziela, 9 grudnia 2018

powrót do lata







hej! Dziś mam dla Was sesję z Alą. Wyczaiłam ją na Instagramie i zgodziła się na zdjęcia ze mną! Bardzo dobrze wspominam naszą sesję, wszystko sprawnie szybko! Miałyśmy całkiem spory spacerek i dzięki temu odkryłyśmy ciekawe miejsca, których dokąd nawet nie kojarzyłyśmy!
Pogoda na zewnątrz nie rozpieszcza dlatego chociaż zdjęciami wrócę do ciepełka! Ale w tym roku będę miała całą masę sesji świątecznych! W końcu realizuje swój cel, który w tamtym roku niestety zaniedbałam :( No nic.. ważne że w tym roku nadrabiam! Miłego wieczoru :)












1 komentarz:

  1. Fajnie się patrzy na takie letnie zdjęcia teraz, zwłaszcza, że pogoda nie rozpieszcza! :) Ja niestety nie umiem zabrać się za świąteczne zdjęcia, mam wrażenie że z końcem roku moja kreatywność trochę osłabła ;)

    OdpowiedzUsuń